Testimonial
Gemeente Haarlemmermeer
Sinds september 2022 faciliteert FloraNL het bestelplatform waarmee de gemeente Haarlemmermeer bloemen bestelt bij onze gecontracteerde bloemist.
In de driehoek bloemist, FloraNL en de gemeente als opdrachtgever is er overleg gevoerd over de meerwaarde van het bestelplatform. Daarbij zijn de belangen van beide partijen in kaart gebracht. Voor ons als opdrachtgever biedt het platform bestelgemak, een actueel overzicht van te bestellen producten en prijzen en voorziet het in facturen en rapportages die voldoen aan onze standaard. Geautoriseerde medewerkers plaatsen hun bestelling rechtstreeks bij de bloemist en kunnen de status van hun bestellingen eenvoudig zelf monitoren. Voor onze bloemist levert het bestel‐, lever‐ en facturatieproces via het platform een aanzienlijke tijdwinst op door een afname van administratieve lasten. Wij hebben daarmee een win‐win situatie gecreëerd.
Vanaf de opstart was duidelijk dat we geen zaken doen met FloraNL, maar rechtstreeks met onze bloemist.
De leveringsvoorwaarden van de bloemist zijn geldend en facturatie verloopt rechtstreeks via de bloemist. Bij de implementatie is er goed overleg geweest tussen de betrokken partijen en heeft FloraNL op basis van onze eisen en wensen en die van de bloemist, meegedacht over passende oplossingen. De implementatie is daardoor zeer soepel verlopen.
Voor vragen of ondersteuning bij de reguliere dienstverlening is de klantenservice goed bereikbaar en zij reageren adequaat op vragen.
Wij zijn als opdrachtgever zeer tevreden met de wijze waarop de bloemist (ondersteund door FloraNL) de dienstverlening voor ons organiseert.
Ineke Zekveld
Facility Management
Gemeente Haarlemmermeer
Download officiële pdf