Zoek een bloemist
Vind jou lokale bloemist
FloraNL ondersteunt bloemisten door maximale begeleiding in combinatie met het geoptimaliseerde online servicesysteem MijnFloraNL. Dit is een zeer gebruiksvriendelijke service, waarmee wij de (zakelijke) klanten van de bloemist meer gemak, zekerheid, transparantie, tijdswinst en substantiële besparingen op hun interne administratieve kosten kunnen bieden.
Via het online bestelsysteem MijnFloraNL bestel je eenvoudig bloemen voor je bedrijf, collega’s of relaties. Door dit systeem op maat in te richten en toe te lichten, ontzorgt FloraNL bedrijven en bloemisten. Facturen kunnen worden gespecificeerd en gesplitst op kostenplaats, besteller, inkoop- of PO-nummer, afdeling of per order. OCI-koppelingen met uw persoonlijke inkoopprogramma zijn ook mogelijk.
• Orders kunnen volgen, terugzoeken, wijzigen en annuleren
• Eigen bedrijfslogo op kaartje in heel Nederland
• Optie voor assortiment op maat
• Digitale factuur, volledig naar wens in te richten
• Eén inlogaccount te koppelen aan meerdere organisaties
• Ook andere geschenken te bestellen, zoals fruitmanden
Met meerdere bestellers zie je overzichtelijk welke medewerker, welke bestelling heeft geplaatst. En via de track & trace houd je of houden je werknemers gemakkelijk de status van de bestellingen bij. Bovendien heb je slechts met één contactpersoon te maken voor de bloemen(abonnementen), de interieurbeplanting, het onderhoud en de kerstdecoraties.
Sinds september 2022 faciliteert FloraNL het bestelplatform waarmee de gemeente Haarlemmermeer bloemen bestelt bij onze gecontracteerde bloemist.
In de driehoek bloemist, FloraNL en de gemeente als opdrachtgever is er overleg gevoerd over de meerwaarde van het bestelplatform. Daarbij zijn de belangen van beide partijen in kaart gebracht. Voor ons als opdrachtgever biedt het platform bestelgemak, een actueel overzicht van te bestellen producten en prijzen en voorziet het in facturen en rapportages die voldoen aan onze standaard. Geautoriseerde medewerkers plaatsen hun bestelling rechtstreeks bij de bloemist en kunnen de status van hun bestellingen eenvoudig zelf monitoren. Voor onze bloemist levert het bestel‐, lever‐ en facturatieproces via het platform een aanzienlijke tijdwinst op door een afname van administratieve lasten. Wij hebben daarmee een win‐win situatie gecreëerd.
Vanaf de opstart was duidelijk dat we geen zaken doen met FloraNL, maar rechtstreeks met onze bloemist.
De leveringsvoorwaarden van de bloemist zijn geldend en facturatie verloopt rechtstreeks via de bloemist. Bij de implementatie is er goed overleg geweest tussen de betrokken partijen en heeft FloraNL op basis van onze eisen en wensen en die van de bloemist, meegedacht over passende oplossingen. De implementatie is daardoor zeer soepel verlopen.
Voor vragen of ondersteuning bij de reguliere dienstverlening is de klantenservice goed bereikbaar en zij reageren adequaat op vragen.
Wij zijn als opdrachtgever zeer tevreden met de wijze waarop de bloemist (ondersteund door FloraNL) de dienstverlening voor ons organiseert.
Ineke Zekveld
Facility Management
Gemeente Haarlemmermeer