Verbeter je rendement met VBW

Verbeter je verdienmodel

Vorig jaar is VBW het project ‘Verbeter je verdienmodel’ gestart. Hierbij kijkt de Koninklijke Vereniging Bloemist Winkeliers naar de mogelijkheden die een bloemist heeft om zijn rendement te verbeteren.

De begeleiding is in handen van Daniël Pinkse, businessspecialist bij Royal FloraHolland Retailservices. In samenwerking met onze IT-partner Innovine is binnen dit traject een slimme kassa (iCash) ontwikkeld.
Onder meer Innovine-directeur Caimey van Zwieten, pilot-bloemist Gerard Steenvoorden van Bloemenhuis Lobelia en FloraNL-directeur Ruud Steur komen aan het woord.

Waar komt jouw omzet vandaan? Waar liggen verbeterpunten? Door inzicht te krijgen in de omzet van je winkel, kun je betere marges neerzetten. Dit zorgt ervoor dat je je als bloemist beter voor kan bereiden.

Verbeter je rendement met VBW

Verbeter je verdienmodel

Vorig jaar is VBW het project ‘Verbeter je verdienmodel’ gestart. Hierbij kijkt de Koninklijke Vereniging Bloemist Winkeliers naar de mogelijkheden die een bloemist heeft om zijn rendement te verbeteren.

De begeleiding is in handen van Daniël Pinkse, businessspecialist bij Royal FloraHolland Retailservices. In samenwerking met onze IT-partner Innovine is binnen dit traject een slimme kassa (iCash) ontwikkeld.
Onder meer Innovine-directeur Caimey van Zwieten, pilot-bloemist Gerard Steenvoorden van Bloemenhuis Lobelia en FloraNL-directeur Ruud Steur komen aan het woord.

Waar komt jouw omzet vandaan? Waar liggen verbeterpunten? Door inzicht te krijgen in de omzet van je winkel, kun je betere marges neerzetten. Dit zorgt ervoor dat je je als bloemist beter voor kan bereiden.

Verbeter je rendement met VBW

Voor en door bloemisten

Sterk door samenwerking

FloraNL werd in 2012 opgericht door twee bloemisten met expertise in de zakelijke markt: Ruud Steur van Florapro® in Alkmaar en Oosthuizen en Walter van der Velde van Florabiz in Barendrecht. Beide ondernemers bedienden vanuit hun eigen regio zakelijke klanten met bloemen, interieurbeplanting en kerstdecoratie. Hun praktijkervaring leidde tot de oprichting van FloraNL, gebouwd op vier kernwaarden: de eigen identiteit van de bloemist, samenwerking, duurzaamheid en klantgerichtheid.

Voor bloemisten